Vier de feestdagen met ons! Wij zijn zowel op Eerste als Tweede Kerstdag geopend.

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

1. Zichttermijn en retour regels

Voor je een bestellingen plaatst geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.

Controleer alsjeblieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we je vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, binnen 48 uur, om dit te melden.

Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het retourneren. Dit geldt ook voor actieartikelen en artikelen uit de opruiming. Je kunt het artikel retourneren:

    • binnen de zichttermijn van 14 dagen

    • als het artikel compleet is en ongebruikt / ongeopend

    • in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking.

2. Wat zijn de verzendkosten bij Spiegeldepot.nl?

De verzendkosten zijn als volgt

Verzending binnen Nederland: GRATIS
Verzending binnen Belgie: GRATIS

3. Retourafspraak?

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang

    • Voeg altijd kopie aankoop toe aan het pakken of noteer de ordernummer.

    • Overleg voordat je een retour doet, zodat wij jouw pakket kunnen afwachten.

4. Retourneren?

Je kunt je bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen retourneren mits je aan de spelregels voldoet. Als je ( deels of geheel ) retourneert, wordt er €20,- aan kosten in rekening gebracht vanwege het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van je bestelling. De artikelen worden uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst in ons magazijn retour verwerkt.

Heb je je bestelling vooraf met iDEAL betaald en is er door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed ontstaan, dan storten wij dit direct terug en staat dit binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.

Spiegeldepot heeft geen afhaalservice en vergoedt geen retourkosten van de consument. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

U kunt altijd met uw (deel) bestelling naar onze winkel komen om het retour te brengen. Hier zitten verder geen kosten aan verbonden.

Het kan ook zijn dat de maat niet goed is of een kleur die u toch niet bevalt, geen enkel probleem omruilen kan altijd.

5. Ruilen?

Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.

Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.